میخوام شیطان پرست بشم

میخوام شیطان پرست بشم

میخوام شیطان پرست بشم و اعمال شیطان پرستی را انجام بدم

در مقاله قبلی مجله گوناگون نودی ؛ به راه های شیطان پرست شدن و ورود به شیطان پرستی اشاره کردیم. با ما همراه باشید تا میخوام شیطان پرست بشم و چگونگی انجام آن را بیان کنیم. لازم به ذکر است این مقاله جهت آشنایی با مسائل روز جامعه تهیه گشته است ، زیرا ممکن است انسان در گرداب مفاسد اجتماعی و انحرافات فکری و مکتبی گرفتار شده و خد از آن غافل باشد. در دهه ی اخیر گسترش فرقه های شیطان پرستی در دنیا با رشد خیره کننده ای همراه بوده است.

باید در زمینه ی قدرت شیطان یاد آور شد که از نظر ادیان الهی ، قدرت شیطان بی نهایت و مطلق نیست بلکه محدود و به واسطه ی انتخاب غلط خود انسان پدید می آید و شیطان بر مومنان راستین تسلط و نفوذی ندارد.

اعمال و زمان شیطان پرستی:

زمان شیطان پرستی در زمان های بسیار قدیم و قرون اولیه آدمی در چندین زمان انجام میگرفت:

اولین زمان هنگام کسوف و خسوف بود؛ بر این تصور که شیطان و خدای تاریکی از انسان عصبانی هستند و منتظر هدیه خود و اگر برای آنها قربانی انجام نمی گرفت خدای تاریکی و شیطان تمام انسان ها را قتل عام میکردند، لذا برای آرامش شیطان قربانی کردن انسان انجام می شد؛ این مراسم به خصوص در قبایل آمریکای جنوبی بسیار فراوان دیده شده است به گونه ای که اکتشافات به دست آمده وجود این قربانی کردن ها را تصدیق می کند و اتاق های مخصوص قربانی کردن نیز به شیوه ای خاص بنا شده بود و تزئینات خاص خود را داشت، البته قربانی کردن انسان در زمان های دیگر نیز انجام میشد که اکنون قربانی کردن انسان در دوره ی کنونی در یک شب کاملا تاریک انجام می شود.

میخوام شیطان پرست بشم

اعمال مراسم شیطان پرستی نیز بسیار زیاد است و به ذکر چند مورد بسنده میکنم:

مهم ترین اعمال آنها اعمالی است که همیشه انجام می دهند و درآن به انجام امور جنسی می پردازند و همچنین از شیطان برای پیشبرد اهداف حاضرین کمک می خواهند و اگر کسی مشکلی داشته باشد برای حل مشکل وی دعا می شود.

مراسم بعدی مراسم عضویت یک عضو جدید به این هیئت و مجموعه است که این کار توسط   کشیش کلیسای شیطان و یا همسر وی(بستگی به مذکر یا مونث بودن عضو جدید دارد) انجام می شود؛ در مراسم پیوستن عضو جدید به شیطان پرستان که البته همچنین عملی در جادوگری نیز وجود دارد بوسه ی مقدس است؛ این بوسه توسط همسر یا خود کشیش به بدن شخص عضو شونده زده میشود.

مراسم قربانی کردن

در شیطان پرستی جدید قربانی کردن مفهومی ندارد اما برای آنانکه هنوز پیروی شیطان پرستی قدیمی و قرون وسطایی هستند این کار در شبی تاریک انجام می شود؛ قربانی توسط آب مقدس غسل داده می شود و بر روی محرابی خوابانده می شود. البته اصولا قربانی ها قبل از انجام مراسم بیهوش میشوند، و در کامل ترین مراسم قربانی کردن برای شیطان، قربانی پس از کشته شدن و نوشیدن خون وی توسط آتش سوزانده می شود؛ در این مراسم خواندن اوراد مخصوصی به زبان کاملا بی معنی و گاهأ عبری انجام می گیرد.

مراسم معروف نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه

شاید معروف ترین مراسم آنان باشد؛ این مراسم در کلیسای شیطان پرستی انجام می شود و دقیقا همان مراسم عشای ربانی مسبحیت است با این تفاوت که تمام کارها برعکس انجام می شود و البته کارهایی نیز در آن مراسم انجام میگیرد که از ذکر آن ها خودداری میکنم. برای آشنایی کامل با شیطان پرستی به کتاب تحلیل و بررسی شیطان پرستی از مهدی صدیقی مراجعه نمایید.