راه های شیطان پرست شدن

راه های شیطان پرست شدن و شیطان پرستی چیست؟

با مجله ی گوناگون نودی همراه باشید تا راه های شیطان پرست شدن را توضیح دهیم. البته لازم به ذکر است این مقاله در جهت آشنایی شما با چهره ی شیطان در عصر حاضر و آشنایی با وضعیت کنونی جهان و ابزار شیطان برای مقابله با انسانیت است. به عقیده ی شیطان پرستان، پرستش شیطان به عنوان قدرتی فوق العاده قوی و بسیار قوی ترو موثر تر از نیروهای خوب دنیوی همچون خداست.

در شیطان پرستی، غیر از استفاده از شیطان به عنوان قدرت تاریکی و قدرت مطلق، از نیروها و روح های پلید و شیطانی، برای رسیدن به اهداف سیاسی نیز استفاده می شود، در نهایت معنای شیطان پرستی، پرستش قدرت پلیدی است.

مراحل ورود به شیطان پرستی

این مراحل از منابع خود شیطان پرستان استخراج شده است:

(کسب قدرت تاریکی برای شیطان پرستی، به دست آوردن نیروهای نهفته در تاریکی، کسب قدرتی است درونی و بی پایان، انرژی عظیمی که این امکان را به شما می دهد روح خود را ارتقا بخشید و کمبودهایش را با قدرت جایگزین کنید)

نکته ی مهم در برگزاری این مراسم این است که هرگز نباید به نتیجه بدگمان باشید؛ خالصانه به نیروی روح خود و روح تاریکی ایمان داشته باشید؛ آنچه باقی می ماند آرامش و دوری از افکار بیهوده است که باید در خود ایجاد کنید.

مقدمات شیطان پرست شدن

محراب:

مقابل دیوار غربی قرار گرفته، پارچه ی سیاهی به روی آن کشیده میشود. بالای سر محراب (روی دیوار) ستاره 5پر وارونه نصب کن. روی محراب 2 شمع سیاه روی پایه، خنجر مخصوص مراسم، جمجمه انسان، یک زنگ، یک آتشدان و یک جام بگذار، برای نور بیشتر می توان از شمع های سیاه در گوشه های اتاق استفاده کرد، می توانید از جمجمه انسان ساخته شده از مواد مصنوعی نیز استفاده کنید.

خون:

جام را با مایعی به رنگ قرمز پر کن، ماهیت مایع اهمیتی ندارد زیرا که این مایع نماد خون قربانیست.

آتش:

آتشدان را درست در مرکز محراب قرار ده.

پوشش:

تماما سیاه همراه با ستاره 5 پر وارونه آویخته بر گردن.

راه های شیطان پرست شدن

آداب مراسم:

به ترتیب ذیل زنگ را به صدا در آور:

شش بار در جهت جنوب، شش بار در جهت شرق شش، بار در جهت شمال. حال خنجر را به دست بگیر و به سمت پنتاگرام وارونه نشانه برو و با لحنی دعایی نیایش کن:

«به نام شیطان بزرگ و افتخار او، لوسیفر، من نیروهای تاریکی و قدرت شیطان را به درون فرا می خوانم»

با خنجر پنتاگرام وارونه ای در هوا رسم کن  و آتش را بی افروز، نیایش را ادامه بده:

«آتش سیاه برافروخته و درهای تاریکی برپاشنه ی خود چرخیده اند. روح سیاه و شیطانی کاین ظاهر شده، کسی که از دوردست می آید تا خواست خود را برفراز هستی بنا کند، بر حذر باش از گمراهی انسان که همواره همراه اوست از ابتدا تا نهایت. نظاره کن، این منم، خدای دیروز، امروز و فرداها. نگهبان زمان و ابدیت بی مانند، غرق در دانایی، بی همتا در توانایی، عناصر را بخوان تا مرا خدمت کنند و نیروهایت را امر کن تا تجلی آمال من شوند.  بپاخیز من تو را می خوانم»

دوباره خنجر را به سمت پنتاگرام وارونه نشان برو و ادامه بده:

«کاین، شیطان، من قله ها را تصرف کرده ام. قدرت تاریکی در دستان من است. اکنون من در غالب تو خواسته های شیطانی ام را تجلی می بخشم؛ پندار مرا با شکوه و عظمت باستانی تسخیر کن، مرا در لایه های نامرئی و رمز آلودش تنها گذار.»

جام را در مقابل پنتاگرام وارونه بالا ببر (به منظور پیشکش) و انگشت اشاره دست راست را درون ظرف ببر، انگشت را از ظرف خارج کرده دور لبه جام بگردان (در جهت گردش عقربه های ساعت) و همزمان بخوان:

«من از این جام می نوشم، من از زندگی می نوشم، قدرت های نهفته در تاریکی مرا در برگیرید»

جام را یکنفس تا انتها بنوش و ادامه بده:

«همراه با برترین نیروهای شیطانی و عمیق ترین قدرت های تاریکی به جهان ماده بازمیگردم تا شبی دیگر را تسخیر کنم.»

آتش را خاموش کن، زنگ را در خلاف جهت ابتدایی به صدا درآور، شمع ها را خاموش کن.

با ما همراه باشید تا در مقاله بعدی در مورد اعمال و زمان شیطان پرستی توضیحاتی را بیان کنیم. برگرفته از کتاب تحلیل و بررسی شیطان پرستی از مهدی صدیقی