استعلام آخرین وضعیت جاده ها

وضعیت جاده ها / نمیتوان از یک سفر نهایت استفاده را نمود و به موقع به اهداف مسافرت رسید مگر اینکه برنامه ریزی درستی برای انجام آن سفر داشت. هزینه سفر، مدت زمان، زمان حرکت و زمان رسیدن، توقفهای میانه مسیر ، امنیت جاده ای مسیر و وضعیت جاده ها از نظر فیزیکی و انسدادها و وضعیت آب و هوایی و شهرهای بین راهی چیزهایی است که بایدبرای برنامه ریزی یک سفر خوب و موفق انتظار داشت و تدارک دید.

اوج تردد بين ساعات 18 الي 19 و كمترين تردد بين ساعات 4 الی 5 صبح صورت می پذیرد و کم و بیش در همین ساعتها هر روز تکرار میشود بجز در روزهای تعطیل رسمس و خاص مانند اعیاد و مراسمات مهم مذهبی مانند تاسوعا و عاشورا و عید قربان و یا اعیاد بزرگ ملی عید نوروز این ساعات ثابت است. از جمله منابع مهم و معتبر برای دریافت اطلاعات مربوط به راهها اداره کل راهور ناجا است.

اطلاعات مورد نیاز وضعیت جاده ها

خوشبختانه با تلاش خستگی ناپذیر متخصصین و پرسنل راهور در سراسر کشور در ثبت دوربینها و دریافت بروز و پیوسته آمار هواشناسی از ایستگاه های کل کشور و مشاهدات میدانی اطلاعات و آمار بروزی در خصوص وضعیت راهها، انسدادهای مسیر که مربوط به خرابی و تعمیر را ها است و وضعیت آب و هوایی بطور دقیق قابل رصد کردن است و رانندگان و مافران میتوانند در خصوص زمان و مسیر مناسب مسافرت خود ارزیابی و بهترین انتخاب را انجام دهند.

برای دریافت این آخرین اطلاعات جاده ای مثل تصویر فوق میتوانید به سایت 

مراجعه کنید.

برای دریافت آب و هوای جاده ای هم مطابق تصویر زیر میتوانید به سایت زیر مراجعه نمائید

مثلا: وضعیت جاده ای مسیر تهران مشهد

جستجوی کاربران برای این مطلب: