loading...

میخوام سریع لاغر شم

میخوام سریع لاغر شم چه راهی برای لاغری هست؟

مجله بیماری و راه های درمان نودی ؛ حتی زمانی که در حال انجام رژیمی هستید ، بدنتان به همه ی مواد مغذی احتیاج دارد تا به فعالیت صحیح خود ادامه دهد. بنابراین آن را از عناصر مورد نیاز محروم نسازید. تنها مواردی را حذف کنید که مورد نیاز نیستند. با ما همراه باشید تا موضوع میخوام سریع لاغر شم را بررسی نماییم. در مقاله ی قبلی مجله ی آموزشی نودی به راهکارهایی برای کاهش وزن و ثابت نگه داشتن وزن اشاره کردیم که توصیه می کنیم این مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

استفاده از رژیم غذایی متعادل

یک رژیم کاهش وزن فرصت ایده آلی است تا یک رژیم جدید و متناسب برای خود کشف کنید. شما در ازای هر ۳ وعده بروتئین و ۱ وعده چربی، به مصرف ۴ وعده کربوهیدرات نیاز دارید. هیچ یک از اجزای غذایی را به طور کامل کنار نگذارید.

بازی ۱ ۲٫ ۴ برای بکار بردن رژیم لاغری

آیا در حال انجام یک رژیم هستید؟ بهترین زمان را برای پی بردن به رژیم غذایی متناسب با خود در اختیار دارید وقتی غذای زیادی مصرف می کنید بدنتان گاهی اوقات و یا تقریبا همیشه از جذب همه مواد مورد نیاز خود از غذاهای مصرفی عاجز می شود. همچنین در این حالت تشخیص مواد مورد نیاز از مواد زائد و غیرضروری نیز برای بدن دشوار می‌شود .از طرفی هنگامی که مصرف غذای خود را کاهش می‌دهید نیز این خطر وجود دارد که برخی از عناصر مورد نیاز را از دست بدهید بنابراین مهم است مطمئن شوید رژیم غذایی شما کاملا متعادل است ممکن است ادامه چنین رژیم متعادلی اندکی مشکل باشد همه ی ما به پروتئین گوشت تخم مرغ ماهی و غیره کربوهیدرات حبوبات و غلات گیاهان سیب زمینی میوه ها و سبزیجات و نیز چربی روغن کره و چربی های پنهان نیاز داریم مطمئن شوید که رژیم غذایی شما در روز شامل همه این موارد اصلی باشد قانون ۱۲۴ را نیز به خاطر داشته باشید ۴ وعده کربوهیدرات در ازای هر ۲ و پروتئین و یک وعده چربی.

What-Influences-Your-Food-Choices-1024x1006 میخوام سریع لاغر شم

میخوام سریع لاغر شم

اندرزهای اساسی برای بکارگیری درست رژیم غذایی

اول از همه هیچگاه یک عنصر اصلی غذایی را به طور کامل از رژیم غذایی خود حذف نکنید به استثنای شکر سفید  .

 

images-3 میخوام سریع لاغر شم

میخوام سریع لاغر شم

سپس غذاهای حجیم را نیز کنار نگذارید. غذاهای را انتخاب کنید که هم سیر کننده وهم حاوی مواد مغذی و نیز دارای کمترین کالری باشد ( گوجه فرنگی سبزیجات سالاد سبزیجات خام و غیره ) و در نهایت سعی کنید این نوع غذاها را همراه با یک غذای غنی مصرف نمایید ( سیب زمینی گوشت و پنیر)

فکری برای گرسنگی خود کنید

انرژی ناگهانی و خستگی پس از آن :

گرسنگی این بزرگترین ترس ما در هنگام رژیم گرفتن است هوس خوردن یک میان وعده هنگامی که گرسنگی امان شما را بریده است در این زمان ظرفی را برمی‌دارید هر آنچه می یابید در آن میریزید که اغلب آنها نیز غذاهایی است که نباید بخورید . یک تکه پنیر یا مقداری شکلات.  از افتادن به دام وسوسه میان وعده هایی که بعد با بر هم زدن تعادل غذایی باعث غمگینی و احساس گناه شما می شود اجتناب کنید .

بامیه ،میگو و پنیر سفید

میان وعده‌های تهیه و برای مصرف در دسترس قرار دهید به عنوان مثال تعدادی تخم مرغ  سفت پز، میگو پخته ،هویج ،کرفس، یک کاسه پنیر کم چرب همراه با لیمو و ریحان، همچنین سبزیجات کباب شده مانند گوجه‌فرنگی ،بامیه و غیره که با یک قاشق روغن کنسرو شده باشند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

فرناز سهیلی

فرناز سهیلی هستم؛ کارشناس مدیریت آموزش، نویسنده در سایت سیترین و چندین سایت پرمحتوای دیگر! دو سال است که در زمینه ی تولید محتوا فعالیت دارم و پس از مدت کوتاهی آنقدر به نویسندگی علاقمند شدم که فکر میکنم نمی توانم از نوشتن دست بردارم. از دیگر علایق من یادگیری چیزهای تازه است . هر چیزی که بتواند من را به چالش بکشد مسلماَ عاشق آن خواهم شد. یادگیری سئو ، موسیقی و فوتبال از چالش های جدید در زندگی من هستند.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *