loading...

روش های کاهش وزن با ورزش

راهبرد ها و روش های کاهش وزن با ورزش

مجله بیماری و راه های درمان نودی ؛ اگر می خواهید اضافه وزن خود را کم کنید، تنها محدود کردن مصرف کالری کافی نیست. لازم است انرژی بیشتری مصرف کنید. بنابراین قدری ورزش کنید! با این کار نه تنها راحت تر وزن کم می کنید، بلکه شکل ظاهری خود را نیز تغییر می دهید. برای نتیجه بخش بودن ، انجام ورزش باید منظم باشد. به یاد داشته باشید این کار باعث می شود سلامت جسمی و ذهنی بهتری داشته باشید. با ما همراه باشید تا روش های کاهش وزن با ورزش را توضیح بدهیم.

در هفته دست کم دو بار ورزش کنید. به بدنتان فرصت دهید انرژی اضافی خود را به جای ذخیره کردن مصرف کند. انجام ورزش منظم همچنین به بهبود افرادی که ثبات ذهنی و احساسی ندارند کمک می کند. برای افراد خجالتی یا خودپسند نیز می تواند بسیار مفید باشد.

چربی کمتر ،عضلات بیشتر

هرقدر تحرک بیشتری داشته باشید انرژی شما افزایش می یابد . حال اگر ورزش باعث کاهش وزن مستقیم شما نشود، اما از قسمت های بسیار مهم در هر رژیم لاغری به شمار می‌رود،  عضلات شما پس از حدود ۴۰ دقیقه به تجدید نیرو نیاز دارد، این کار را می توانید با متوسل شدن به ذخایر چربی انجام دهید . در کنار آب شدن سریع چربی ها افزایش حجم عضلات وجود دارد. بنابراین چربی کمتر برابر است با عضلات بیشتر و هیکلی متناسب تر و زیباتر است.

539fbeebcaca5_-_blast-belly-fat-167447917-683x1024 روش های کاهش وزن با ورزش

روش های کاهش وزن با ورزش

تنش کمتر، سموم کمتر ،اکسیژن بیشتر

انجام منظم ورزش در هنگامی که گرسنه نیستیم  ، روش خوبی برای آرام کردن تنش های عمومی و جلوگیری از پرخوری و به هم خوردن تعادل متابولیسم بدن میباشد . عرق کردن در زمانی که ورزش می کنید باعث دفع سموم از بدن می شود،  از این رو همیشه هنگام ورزش باید یک بطری آب در دسترس داشته باشید تا جایگزین آب از دست رفته شود . پس از ورزش بدن بهتراکسیژن گیری می‌کنند ،سلول‌ها بهتر تغذیه می‌شوند و سیستم قلب و عروق نیز تقویت می‌شود . همه این احساس های خوب باعث تندرستی و کاهش خطر پرخوری های اجباری می گردد.

ورزش مناسب خود را انتخاب کنید

همه ی ورزش ها تاثیر یکسانی بر کاهش وزن ندارند. ورزشی را انتخاب کنید که همه ی بدنتان به تحرک در آورد و به طور منظم و پیوسته انرژی مصرف کند. به علاوه ، ورزشی را انتخاب کنید که از آن لذت ببرید.

اولویت با لذت در ورزش برای لاغری

ورزش برای کارآمد بودن باید لذت بخش باشد ،اگر هیچ رضایتی از فعالیتی که انجام می‌دهید ندارید ، این احتمال وجود دارد که آن را رها کنید . همچنین باید ورزشی را انتخاب کنید که با سبک زندگیتان تناسب داشته باشد . جایی ورزش نکنید که از خانه بسیار دور باشد. اگر ساعت کاری شما نامنظم است ورزشی را برگزینید که زمان خاصی نداشته باشد . .

تلاش پیوسته و متعادل برای لاغر شدن

برای این که ورزش بتواند شما را لاغر کنند باید همه بدن و عضلات را به کار گیرد . شنا ، پیاده روی سریع ، دو و دوچرخه سواری از این لحاظ مناسب است . اسکیت نیز اگر به عنوان یک ورزش انجام شود بسیار خوب است . همچنین اگر در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنید می‌توانید از اسکی بهره ببرید .

p-2-how-this-fat-femme-yoga-instructor-is-reshaping-the-3-trillion-wellness-industry-1024x576 روش های کاهش وزن با ورزش

روش های کاهش وزن با ورزش

همچنین مهم است یک ورزش استقامتی را انتخاب کنید تا کارآمد باشد. به طور خلاصه عضلات در فعالیت های شدید ابتدا شروع به سوزاندن گلوکز می‌کنند و سپس بدن ذخایر چربی خود را بیرون میکشد تا بتواند وظایف خود را انجام دهد، از طرفی حجم عضلات نیز با ولع بیشتر افزایش می‌یابد و روی‌هم‌ رفته انرژی بیشتری مصرف می شود.

فرناز سهیلی

فرناز سهیلی هستم؛ کارشناس مدیریت آموزش، نویسنده در سایت سیترین و چندین سایت پرمحتوای دیگر! دو سال است که در زمینه ی تولید محتوا فعالیت دارم و پس از مدت کوتاهی آنقدر به نویسندگی علاقمند شدم که فکر میکنم نمی توانم از نوشتن دست بردارم. از دیگر علایق من یادگیری چیزهای تازه است . هر چیزی که بتواند من را به چالش بکشد مسلماَ عاشق آن خواهم شد. یادگیری سئو ، موسیقی و فوتبال از چالش های جدید در زندگی من هستند.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *