راه های فروش بیشتر

راه های فروش بیشتر و روش هایی برای فروش

در مقاله های قبلی از مجله آموزشی نودی به شش عامل برای موفقیت در فروش اشاره کردیم با ما همراه باشید تا چند راهکار دیگر برای افزایش فروش و راه های فروش بیشتر را بیان کنیم.

عامل هفتم

لوازم مناسب کمکی برای فروش را آماده سازید

زمینه ای در کار آماده سازی است که به آسانی نادیده گرفته می شود. لازم است اغلب فروشندگان از نوعی وسایل کمکی برای فروش استفاده کنند. این وسایل کمکی می تواند از نموداری که مقرون به صرفه بودن را نشان می دهد تا نمونه ، تصویر ، جدول ، جزوه راهنما یا نمایش کامل محصول باشد.

عامل هشتم

به یاد داشته باشید که دو فکر بهتر از یکی است

کار فروش ، بنابر ماهیت خود، حرفه ای انفرادی است. اما این بدان معنی نیست که همیشه باید همه ی کار را خودتان انجام دهید. خودکفا بودن با ارزش است اما نباید آن را پرستید.

meeting-1184892_1280-e1502351153950-1024x796 راه های فروش بیشتر

راه های فروش بیشتر

عامل نهم

کسب و کار خود را بشناسید

فروشنده باید در مورد حیطه ی کار تجاری منتخب خود از نظر وضعیت ، نکات فنی ، پیشرفت ها و حتی شایعات کاملا مطلع باشید. اگر کمتر از این باشید اعتماد خریدار را در اینکه در کار خود متخصص هستید از بین خواهید برد. هرگامی که لازم است بردارید ، اما دقت داشته باشید همیشه در کارتان شما را مسلط ببینند. مشتریان فروشنده ای را دوست دارند که در کار خود وارد باشد.

عامل دهم

کسب و کار مشتری را بشناسید

این مورد همراه با نکته ی قبلی است و حتی مهم تر از آن محسوب می شود. شما باید وضعیتی را که مشتریان در آن کار می کنند درک نمایید. این امر تنها به جنبه ی فنی مربوط نمی شود. البته روشن است که اگر در یک کار فنی اشتغال دارید باید از امور فنی سررشته داشته باشید، اما لازم است کل صحنه ی کار، امیدها و بیمها و نحوه ی تفکر آنها را بشناسید.

عامل یازدهم

محصول خود برای فروش را بشناسید

این امر حیاتی است. دانش در مورد محصول بسیار مهم است. شما باید زیر و روی محصول یا خدمتی را که ارائه می کنید بشناسید. لازم است بدانید که محصول چه استفاده ای دارد، و چرا  چگونه چنبن می کند. باید بتوانید هر پرسشی که مشتریان بالقوه مطرح می کنند پاسخ گویید.

shutterstock_173716073-11-1024x377 راه های فروش بیشتر

راه های فروش بیشتر

عامل دوازدهم

دیدن افراد مناسب برای فروش

شما باید اولویت ها را تعیین کنید. فروشندگانی که اجازه می دهند وقتشان برای برای کسانی تلف شود که امکان بالقوه واقعی برای فروش نشان نمی دهند، یعنی کسانی که امیدی به آنها نیست ، تنها شاید به این دلیل که دسترسی به آنان راحت است هرگز همچون فروشندگانی که می پذیرند اولویت ها باید تعیین شوند و این کار را به طور منظم انجام می دهند ، نتیجه نمی گیرند.

عامل سیزدهم

خریدار کیست؟

شاید در نگاه اول این سوال احمقانه به نظر آید. در یک سطح لازم است شما شخصی را که خریدار است معین کنید، البته خریدار بودن او باید ثابت شود. کسی که تماس اول را برقرار می کند یا به تماس شما پاسخ می دهد لزوما تصمیم گیرنده است. باید در یابید که هر یک از این افراد چه نقشی بازی می کنند، چه کسان دیگری درگیر هستند و تصمیم نهایی چگئنه گرفته خواهد شد.

NOV2017_ConnectingBuyers-01-1024x527 راه های فروش بیشتر

راه های فروش بیشتر

عامل چهاردهم در فروش موفق

مشتری یابی را به فعالیتی منظم تبدیل کنید

تقریبا هیچ فروشنده ای وجود ندارد که تماس بدون مقدمه را جالبتر از تماس با مشتریان آشنا بداند. تعجب آور هم نیست. احتمال ندارد که این کار آسان باشد، امکان موفقیت آن کم است و طبیعی است که میزان پاسخ منفی هم بالاست.

 

فرناز سهیلی

فرناز سهیلی هستم؛ کارشناس مدیریت آموزش، نویسنده در سایت سیترین و چندین سایت پرمحتوای دیگر! دو سال است که در زمینه ی تولید محتوا فعالیت دارم و پس از مدت کوتاهی آنقدر به نویسندگی علاقمند شدم که فکر میکنم نمی توانم از نوشتن دست بردارم. از دیگر علایق من یادگیری چیزهای تازه است . هر چیزی که بتواند من را به چالش بکشد مسلماَ عاشق آن خواهم شد. یادگیری سئو ، موسیقی و فوتبال از چالش های جدید در زندگی من هستند.

شما ممکن است این را هم بپسندید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *